مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 23:172022-07-24اقتصادي

فارس من| تعریض جاده اردبیل- سرچم نیازمند 10 هزار میلیارد تومان اعتبار است


معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: تخصیص کافی و به موقع اعتبارات در انجام و بهره برداری از پروژه ها نقش اصلی را بر عهده دارد و اتمام تعریض جاده اردبیل - سرچم مستلزم 10 هزار میلیارد تومان اعتبار است.

-  علی یوسف زاده معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل در خصوص سوژه فارس من با عنوان تسریع در تعریض جاده اردبیل- سرچم با بیان اینکه تعریض جاده اردبیل- سرچم نیازمند 10 هزار میلیارد تومان اعتبار است اظهار کرد: پیشرفت فیزیکی پروژه ها مستلزم تامین اعتبار است و در صورتی می توان برای اتمام و بهره برداری از یک طرح عمرانی زمان مشخص کرد که منابع مالی در دسترس باشد.

وی با اعلام اینکه این پروژه به طول 135 کیلومتر به 7 قسمت تقسیم بندی شده که 5 قطعه از آن به پیمانکار واگذار شده است افزود: در راستای تسریع در تعریض جاده اردبیل- سرچم تلاش می کنیم و امیدواریم با تزریق به موقع اعتبارات سر موعد مقرر و در زمان تعیین شده شاهد بهره برداری از این پروژه ها باشیم.

 معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در سفر معاون ریاست جمهوری 14 کیلومتر از این مسیر به بهره برداری خواهد رسید و با تخصیص اعتبار کافی نیز شاهد تسریع در انجام عملیات تعریض جاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| تعریض جاده اردبیل- سرچم نیازمند 10 هزار میلیارد تومان اعتبار است

فارس من| تعریض جاده اردبیل- سرچم نیازمند 10 هزار میلیارد تومان اعتبار است